
Föreningens målsättning är att tillvarata medlemmarnas intressen i gemensamma frågor, bl.a. genom att underhålla, bevara, utveckla och utöva tillsyn över föreningens fastigheter. Genom att arrangera gemensamma aktiviteter som Valborgs- och Midsommarfirande är ambitionen att öka gemenskapen och trivseln i området.




Bankgiro: 682-9345 eller Plusgiro 59272-5.
Via swish nr: 123 312 3700.
Glöm inte att ange fastighetsbeteckning,
namn, adress, dessutom helst även mailadress.
FAQ
Hur uppdateras medlemskortet?
En uppdatering av ditt medlemskort sker automatiskt när det görs en inbetalning av dig via det mejl och/eller sms som skickas ut eller via Cardskippers app.
Hur aktiveras mitt medlemskap om jag betalt på annat sätt än via utskicket från Cardskipper?
Snabbaste sättet att aktivera medlemskapet är att betala in via den länk som skickas ut eftersom uppgifterna då uppdateras automatiskt. Det går även att betala på annat, men det blir då en viss eftersläpning innan uppgifterna finns i Cardskipper eftersom de då uppdateras manuellt av administratören på MFF.
Hur får jag tillgång till parkeringen på stranden?
De första dagarna i juni uppdateras vårt medlemsregister. Det innebär att de medlemmar som inte förnyat sitt medlemskap innan dess har inte längre ett parkeringstillstånd på stranden.
Om du förnyar ditt medlemskap efter den 1 juni 2025 eller om du är ny medlem i MFF så kan det ta en tid att få en inbjudan till parkeringstillstånd. Detta skickas då ut till dig via mejl så glöm inte att du behöver lämna en mejladress till MFF.
Kan medlemmar utan appen fylla i sina uppgifter?
Om du som medlem inte har Cardskipper-appen men har en e-post så kan du få tillgång till en webbsida med samma innehåll som i appen. Du behöver dock först registrera dig via installationsmejlet först. Gå sedan till sidan https://member.cardskipper.se/ och logga in. Klicka på ditt medlemskort och sedan på knappen uppdatera uppgifter där du exempelvis kan lägga in ditt/dina bilregistreringsnummer eller ändra kontaktuppgifter. Glöm inte att trycka på knappen uppdatera information innan du lämnar sidan.
Kan medlemmar utan appen få tillgång till medlemskortet?
Ja, ditt medlemskort finns på Cardskipper, antingen via hemsidan eller i appen. Du kan välja att skriva ut det om du vill eller plocka fram det via din app. Om något inte fungerar som det ska med Cardskipper så mejla gärna oss i styrelsen på info@mortnasff.se