Föreningens målsättning är att tillvarata medlemmarnas intressen i gemensamma frågor, bl.a. genom att underhålla, bevara, utveckla och utöva tillsyn över föreningens fastigheter. Genom att arrangera gemensamma aktiviteter som Valborgs- och Midsommarfirande är ambitionen att öka gemenskapen och trivseln i området.

Alla boende i Mörtnäs, medlemskapet omfattar hela hushållet. Boende i samfälligheter eller hyresfastigheter är också varmt välkomna!
Utöver att vi anordnar Valborgs- och Midsommarfirandet så får du ett parkeringskort till vår privata parkering vid stranden, och ett medlemskort laddat med massor av förmåner.
Medlemsavgiften är 600 kr per familj och år.
Betalning sker via:
Bankgiro: 682-9345 eller Plusgiro 59272-5.
Via swish nr: 123 312 3700.

Glöm inte att ange fastighetsbeteckning,
namn, adress, dessutom helst även mailadress.

FAQ

Hur uppdateras medlemskortet?
En uppdatering av ditt medlemskort sker automatiskt när det görs en inbetalning av dig via det mejl och/eller sms som skickas ut eller via Cardskippers app.

Hur aktiveras mitt medlemskap om jag betalt på annat sätt än via utskicket från Cardskipper?
Snabbaste sättet att aktivera medlemskapet är att betala in via den länk som skickas ut eftersom uppgifterna då uppdateras automatiskt. Det går även att betala på annat, men det blir då en viss eftersläpning innan uppgifterna finns i Cardskipper eftersom de då uppdateras manuellt av administratören på MFF.

Hur får jag som ny medlem tillgång till parkering och medlemskort för rabatter?
Så fort ditt medlemskap läggs upp i vårt medlemssystem Cardskipper så går ett installationsmejl ut till dig. Du lägger själv in de uppgifter som saknas i registret ex registreringsnummer till fastighetens bilar. Förutsättningen är förstås att MFF har tillgång till dina kontaktuppgift (mejl eller telefon). I Cardskipper ser du också ditt medlemskort.

Hur lång tid tar det efter betalning av medlemsavgiften innan jag får tillgång till parkeringen?
För att få parkera vid strandparkeringen måste du ha registrerat ditt fordon med registreringsnummer i din profil. Du kan registrera upp till två fordon och du kan ändra dessa under medlemskapet – notera att vi ber att ni bara använder ett fordon åt gången per medlemskap.
Alla ändringar behandlas MÅNDAGAR. Du kan INTE byta under innevarande vecka. Ett byte blir giltigt först på nästa måndag. Detta gäller även vid din första registrering.

Kan medlemmar utan appen fylla i sina uppgifter? 

Om du som medlem inte har Cardskipper-appen men har en e-post så kan du få tillgång till en webbsida med samma innehåll som i appen. Du behöver dock först registrera dig via installationsmejlet först. Gå sedan till sidan https://member.cardskipper.se/ och logga in. Klicka på ditt medlemskort och sedan på knappen uppdatera uppgifter där du exempelvis kan lägga in ditt/dina bilregistreringsnummer eller ändra kontaktuppgifter. Glöm inte att trycka på knappen uppdatera information innan du lämnar sidan. 

Kan medlemmar utan appen få tillgång till medlemskortet? 

Ja, ditt medlemskort finns på Cardskipper, antingen via hemsidan eller i appen. Du kan välja att skriva ut det om du vill eller plocka fram det via din app.  Om något inte fungerar som det ska med Cardskipper så mejla gärna oss i styrelsen på info@mortnasff.se




Denna webbplats använder cookies. Genom fortsätt användning godkänner du vår användning av cookies.  Lär dig mer